torsdag 5 april 2018

ÄNTLIGEN VÅR!

Hej!


Nu är det äntligen vår!
Vårkänslorna flödar och drar igång inspirationen. Så det blev en LO med vår tema.



Så här gjorde jag:

Jag började med ett vanligt vitt cardstock. Jag målade den lite sporadiskt med denna färg.
I min samling hittade jag en snirklig ram i chipboard. Den målades med en grön färg och jag skvätte på med lite andra nyanser av grönt.
Jag hittade lite hönsnät som också fick följa med på min LO.
Jag hade en himla massa blommor o swirls i mina gömmor. Även dom fick hamna på min LO.
På ramen satte jag lite bling i blå ton.
Jag stansade ut ordet vår i från olika mönstrade papper med min silhouette maskin.
Hittade pyttesmå bokstäver som också fick bli en del av min titel.

 Lite närbilder.

Hoppas ni finner inspiration!

//Madde

Inga kommentarer: