torsdag 29 december 2016

NYTT JOBB!

Hej!
Snart nytt år och en ny start för många.
Man lämnar det gamla bakom sig och börjar med något nytt.
Min gode vän börjar ett nytt arbete, så vad passar inte bättre än att hon ska få ett grattis kort!
Hon är trafiklärare.



Jag började med att stämpla bilen. Sedan stämplade jag bilen på ett tunt papper och klippte ut bilen och limmade med tillfälligt lim på baksidan. Satte den på den första bilen och sedan stämplades bakgrundsstämplarna.
Detta kallas för maskning.
En teknik som jag gillar.
Min väns favorit färg är grönt. Därför fick det bli lite gröna papper i bakgrunden.
Enkelt kort.
Stansade ut texten 2 gånger och la den gröna texten lite åt höger för att få lite effekt på texten.

¨Hoppas ni finner inspiration!

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Ses nästa år!

Inga kommentarer: