torsdag 26 maj 2016

ENKELT KORT MED SILHOUETTE

Hej!

Nu har jag äntligen skaffat mig en Silhouette Cameo maskin och kan nu skära ut i stort sett vad som helst! En fantastik känsla!
En annan fantastisk känsla är glädjen att mina föräldrar gått o köpt sig ett nytt hus. Så vad passar inte bättre än att ge dom ett inflyttningskort?
Detta är det första alstret som jag gjorde med maskinen.
Laddade enkelt hem en fil.
Denna är egentligen en sorts etikett som man hänger på en flaska. Men detta gick ju bra också.



Så här i efterhand skulle jag nog ha valt lite roligare färger, men i stundens hetta tänkte jag inte på det.
Med hjälp av maskinen så skars formen i det bruna pappret ut. Jag satte ett grått papper bakom huset. Pyntade på det med blommor och lite bling.
Super enkelt och snabbt.
Jag kan varmt rekommendera en Silhouette maskin.

Tack för titten!
//Madde




Inga kommentarer: