onsdag 14 november 2012

Londons Ullared

I dag bjuder jag på en layout som jag har gjort till mitt London album.
I maj i år, åkte jag och mina väninnor till London.
För mig var det första gången där.
Jag måste säga att jag blev förälskad i staden.
Vilken härlig stad.

Layouten är gjord i A4 storlek och temat är "Londons Ullared", nämligen Primark.
Väl värt ett besök, om man vill shoppa billiga kläder.

Så här blev min layout:

Mönsterpappret,det gröna kommer från "Fabscraps", kollektionen Victorias Collection. De är dubbelsidiga och säljs hos Scrapbruket i 8 pack. De övriga papprena i kollektionen ser ut så här.


Chipboarden, den antika bilen kommer från Prima. Jag la en journaling ruta ifrån Prima bakom det mönstrade pappret. På den stämplade jag en hand som pekar. Stämpeln kommer från Prima, ni finner den HÄR. Jag lindade också en bit twin, röd randigt två varv runt layouten och knöt en lite knut.

Stämplarna, alfabetet som jag stämplade rubriken med är en av mina favoriter. Lagom storlek på bokstäverna och att man dessutom kan sätta ihop egen text är ett stort pluss. De kommer från Prima och ni hittar dem HÄR. Ni behöver även en hållare till bokstäverna, ni finner den HÄR.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Må så gott!


Inga kommentarer: