onsdag 23 november 2011

Stories

I dag bjuder jag på en layout med ett sommarfoto på vår son Oscar, när han fiskar krabbor på Orust.
Så här blev layouten:


Jag använde mig av ett embossar coreDination papper från Cosmo Cricket. Mönsterpapprena kommer från BoBunny Gabrielle och My Minds eye Holly Jolly.


Här ser ni en av fjärilarna som jag klippte ut från mönsterpappret BoBunny. Jag lade ett lager 3D lack över fjärilen så att den fick lite mer 3D känsla.



Rubriken "Stories" med den söta katten har jag klippt ut från Graphic 45 "ABC Primer Collection"-
Katten fick ett lager 3D lack över sig.

Ovanför rubriken se ni ett metallfärgat tygband med klistrig baksida. Dessa säljs i flerpack och ni finner dem HÄR.


Det mesta av materialet finner ni i butiken.

Ha en trevlig dag!


Inga kommentarer: