onsdag 30 november 2011

sommar tös

Sommar tös, mitt på vintern. Nej men en scrappad sådan...
En layout med foto på min dotter från i sommras när vi var vid badstranden.


Till denna layout har jag använt mig av papper från My minds eye "Holly Jolly", BoBunny "Gabrielle"
samt Basic Greys "Sweet threads".


Så här ser Basic Greys "sweet threads ut och säljs i paperpad i storlek 6X6".


En närbild på den stora fjärilen som jag har klippt ut från ett av mönsterpapprena i BoBunny serien, se ovan. Själva kroppen på fjärilen fick ett lager 3D lack över sig. Splasharna i orange och brunt har jag gjort av distress stain. Man slår lite lätt flaskorna med dutten mot pappret och en splasheffekt bildas.
Läckert eller hur!

Detta var allt från lilla mig i dag, må så gott och ha en fortsatt trevlig vecka.




1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Wow vilken snygg LO! Tokgillar färgerna och upplägget.