måndag 31 oktober 2011

Tags med Fizzy Moon

Denna veckan har jag gjort tags. Tagsen stansade jag ut med Tim Holtz Sizzix die. Den är så populär att den tagit slut igen.


Tagsen har stansat ut i Coredination. De söta björnarna har jag klippt ur från ett mönsterpapper ur Fizzy Moon serien, urgulliga med glitter. Banden kommer från Anitas, det randiga finns i flera läckra färger och så organzabandet kan köpas på rulle, mycket praktiskt. 


Det blommönstrade pappret som skymtas bakom Petaloofjärilen är också ur samma mönsterpapperserie, Fizzy Moon. Detta finns i 12x12, 8x8 och 6x6. Jag har även stansat det blommiga pappret med Martha Stewart stansen Doily Lace. Grattis texten är ett alphastickers från Glitterations, glittrigt med andra ord. 


Den här tagen har färgat in med Tim Holtz Distress Stains i färgerna Faded Jeans och Peeled Paint. Jag har även färgat in spetsen med dessa färger. Denna grön-blå tags har jag dekorerat med söta blommor från Petaloo och en glittrig swirls från Anitas. Tittar man på skylten som björnen håller upp så har jag stämplat texten You are special med stämplar som följer med Fizzy Moon clear stamps


Önskar er en skön måndag! 













Inga kommentarer: