söndag 21 augusti 2011

La Blanche - Kanin med blommor

Nu är det vår! Med denna stämpel från La Blanche med motiv av en kanin och påskliljor blir det lite vårigt. Även om årstiden är lite fel för kaninen så håll med om att det är en läcker stämpel?


Till kortbasen har jag använt Coredination Cardstock. Det mönstrade pappret är från Webster och finns i en 6x6 paper pad. Scrapbruket har ett stort sortiment av La Blanche stämplar. Just denna med kaninen och påskliljor finns just nu till ett extra bra pris. Jag har stämplat med en svart Memento dyna. Motivet har jag sedan färglagt med Copic Ciao och på det stämplade pappret men också på mönsterpappret har jag arbetat in distressfärg med en blending tool. Distressfärgerna jag använt är vintage photo och walnut stain. Och som dekoration har jag satt dit lite pappersrosor i gula nyanser. 





Ha en skön måndag! 








Inga kommentarer: