fredag 15 april 2011

Ljusstake

Då var det Fredag igen och vi har en härlig helg framför oss. Jag ska i alla fall iväg och köpa en ny kamera för jag tappade min i golvet när jag skulle fota nu...Så jag fick fota med min mobilkamera istället så därför är bilderna inte helt superbra.

Jag gjort något väldigt enkelt idag men det är bara så suprkul. Man kan ju variera sig på tusen olika sätt.
Jag tog en vit porslins ljuststake för värmeljus och kladdade ner den med massor av olika färger av Alcoink .

Hällde lite olika färger på en applicator , bara några få droppar av varje färg....sen tog jag 4 droppar av Blendern  och duttade på ljusstaken tills jag blev nöjd. Stansade ut två fjärilar med en stans från Martha Stewart

 Till slut satte jag dit ett värmeljus som gå på batteri...



Ha en skön helg!

Inga kommentarer: