torsdag 14 september 2017

GOOD TIMES

Hej!

I dag vill jag visa er en LO som jag gjorde på en scrappträff i helgen.



Jag började med ett blått cardstock som jag la en stencil på och gnuggade lite stämpelfärg på för att få till lite liv i bakgrunden.
Jag använde mig av papper från ett block med 6" x 6" papper i. Jag älskar verkligen dom blocken. Alla papper matchar varandra och det är lagom storlek. GILLAR!
Jag stansade ut en lite rolig form som fick bli en del av bakgrunden. Använde även några spillbitar och gjorde små delar av i vänstra hörnet.
Jag hittade lite ostduk som fick bli något fluffigt.
Jag dekorerade min LO med de mest obegripliga sakerna.
Jag hittade en passande trädekoration som också fick bli min titel.

Hoppas ni finner inspiration.
Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer: