torsdag 9 februari 2017

GRATTIS med BALLONG

Hej!

I dag vill jag visa ett kort som en mycket god vän ska få i dag.
Hon fyller nämligen år.
Detta kortet gjorde jag med en himla massa spillpapper som bara byggs på hög.
Ni vet, man köper nya fina papper. Man använder ett hörn och resten hamnar i den berömda lådan med spillpapper.
Jag har tagit mig tiden att sortera upp alla spillpapper i färger och placerat dom i tidskriftssamlare. Lätt att hitta de papper man behöver.
Så var det även nu. Matchade de olika papprena och skrapade och färgade kanterna.
Flickan stämplades och färglades.
Jag stansade ut en bubblig oval form runt flickan.
Men ballongen hamnade mitt i ett hål. Så jag stämplade den igen. Färglade den igen och klippte ut den och satte fast den med en liten 3D kudde. 
Texten GRATTIS är ju bara så snygg!
Helt klart en ny favorit.
Pyntade kortet med några halvpärlor och en fjäril.


Favorit stansen just nu!


Hoppas ni finner inspiration!
Tack för titten!
//Madde

Inga kommentarer: